Zafer (İzmir ) ,   Bütün Turizm çalışanlarına ve dostlarına selamlar.Dj snake magenta riddim....    |           Ayşegül Nerdeee (Yaşamkent) ,   Terence Trent T'Arby den Rain...    |           Hilton Garden Inn (İstanbul) ,   Red Hot Chili Peppers ...    |           Elif (Kosova) ,   Ardian Bujupi Xhensila - Cika Cika...    |           Londradan (Otelci) ,   Yurt dışında çalışan bir Türk turizmci olarak Turizm sektörüne böyle bir değer kazırdığınız için teşekkürler. Londradaki butik otelimizde sürekli ve kesintisiz olarak dinliyor ve dinletiyoruz :)...    |           Melis Karagöl (İzmir) ,   Seçtiğiniz kaliteli müziklerden dolayı tebrik ediyorum. Otelimizde kesintisiz dinliyoruz ve dinletiyoruz :)...    |           yekta (ankara) ,   Seven Nation Army çabilirmisiniz ...    |           yekta (ankara) ,   Flo Rida - Good Feeling...    |           Cemil Başer (Fransa) ,   Fransadan selamlar. Keyifle dinliyoruz...    |           Murathikmen (Çin ) ,   Çin Şanghai dan selamlar düzelsin artık memleket yurda dönelim :(...    |           Metin Gürbüz (Kayseri) ,   Kayserden herkese selamlar. Red Hot Chili Peppers dan Californication ı çalarmısınız ?...    |           Ethem Kaynak (Ankara) ,   Ankaradan selamlar.sizleri tebrik ediyorum. Otelimiz genel alanlarında yayınınızı vermeye başladık bile. İyi yayınlar....    |           Nehir aymaz (antalya) ,   Sektöre kazandırdığınız bu değerden dolayı sizleri tebrik ediyorum....    |           Kerem Cangöz (Bursa) ,   Bursadan herkese selamlar. böyle bir radyoyu sektörümüze kazırdığınız için sizlere sonsuz teşekkür ederim. ...    |           Angels Otel (Antalya) ,   Antalya Angels Otelden selamlar. Otelde konaklayan tüm misafirlerimiz için Bon Jovi den bir şarkı istiyoruz....    |
Kullanıcı:    Parola:    Üye Ol   Şifremi Unuttum

Seçim sonrası Türk Hava Yolları'nda rekor sefer

Seçim sonrası tatile çıkmayı tercih eden vatandaşlar yolcu yoğunluğuna yol açarken THY pazartesi günü dünya genelinde sefer sayısında 1500 bandını aşarak bu yılki rekorunu kırdı.

Cumhurbaşkanı ve Milletvekili seçimlerinden dolayı tatil tarihlerinde değişiklik yapan ve oy kullandıktan sonra dünden itibaren yurt içi ve yurt dışına uçuş yapan vatandaşlardan dolayı havalimanlarında yoğunluk yaşandı.

Yoğunluğun yaşandığı havalimanlarının başında İstanbul Atatürk Havalimanı gelirken İç ve Dış Hatlar Terminali’nde oy kullandıktan sonra uçan seçmenlerden geçilmedi. Buna yaz sezonu nedeniyle havayolu şirketlerinin artan uçuşlarında eklenmesiyle yolcu sayısı daha da arttı.

İstanbul AHL’den pazartesi günü 152 bin kişi seyahat etti. Dış hat seferlerinde 51 bin kişi, iç hatlarda ise 49 bin kişi giriş yaptı. İç hatlarda ise 26 bin geliş ve 26 bin de gidiş yaşandı.Seçimlerin olduğu gün pazar ise yolcu rakamı 148 binde kaldı.

THY rekor kırdı

Sefer sayısında THY dün 1500 bandını aşarak bu yılki rekorunu kırdı. Konuyla ilgili Türk Hava Yolları Genel Müdürü Bilal Ekşi,”Günlük sefer sayımızda 1500 bandını aştık. Dün (Pazartesi) yaptığımız 1500 seferi yüzde 82,7 zamanında kalkış oranı ile icra ettik.Yolcularımızı THY kalitesi ve konforu ile zamanında yerlerine ulaştırmaktan mutluyuz” açıklamasında bulundu.

Tarih       : 26 Haziran 2018

Tüm Hakları Saklıdır. | All Rights Reserved | TurMed Turizm Medya Yayın Grubu Kuruluşudur                                                                                                                                                                                   DJ İstek Paneli Girişi