YAVUZ ÇERÇİ (ANKARA) ,   ITS MY LİFE , Bon JOVİ...    |           YAVUZ ÇERÇİ (ANKARA) ,   YAYININIZ ÇOK GÜZEL ... TEŞEKKÜRLER......    |           Zafer (İzmir ) ,   Bütün Turizm çalışanlarına ve dostlarına selamlar.Dj snake magenta riddim....    |           Ayşegül Nerdeee (Yaşamkent) ,   Terence Trent T'Arby den Rain...    |           Hilton Garden Inn (İstanbul) ,   Red Hot Chili Peppers ...    |           Elif (Kosova) ,   Ardian Bujupi Xhensila - Cika Cika...    |           Londradan (Otelci) ,   Yurt dışında çalışan bir Türk turizmci olarak Turizm sektörüne böyle bir değer kazırdığınız için teşekkürler. Londradaki butik otelimizde sürekli ve kesintisiz olarak dinliyor ve dinletiyoruz :)...    |           Melis Karagöl (İzmir) ,   Seçtiğiniz kaliteli müziklerden dolayı tebrik ediyorum. Otelimizde kesintisiz dinliyoruz ve dinletiyoruz :)...    |           yekta (ankara) ,   Seven Nation Army çabilirmisiniz ...    |           yekta (ankara) ,   Flo Rida - Good Feeling...    |           Cemil Başer (Fransa) ,   Fransadan selamlar. Keyifle dinliyoruz...    |           Murathikmen (Çin ) ,   Çin Şanghai dan selamlar düzelsin artık memleket yurda dönelim :(...    |           Metin Gürbüz (Kayseri) ,   Kayserden herkese selamlar. Red Hot Chili Peppers dan Californication ı çalarmısınız ?...    |           Ethem Kaynak (Ankara) ,   Ankaradan selamlar.sizleri tebrik ediyorum. Otelimiz genel alanlarında yayınınızı vermeye başladık bile. İyi yayınlar....    |           Nehir aymaz (antalya) ,   Sektöre kazandırdığınız bu değerden dolayı sizleri tebrik ediyorum....    |           Kerem Cangöz (Bursa) ,   Bursadan herkese selamlar. böyle bir radyoyu sektörümüze kazırdığınız için sizlere sonsuz teşekkür ederim. ...    |           Angels Otel (Antalya) ,   Antalya Angels Otelden selamlar. Otelde konaklayan tüm misafirlerimiz için Bon Jovi den bir şarkı istiyoruz....    |
Kullanıcı:    Parola:    Üye Ol   Şifremi Unuttum

Rusya Ankara Büyükelçisi Yerhov: ''Türkiye'nin turiste ihtiyacı var bu da biziz''

Rusya'nın Ankara Büyükelçisi Aleksey Yerhov, milyonlarca Rus vatandaşının tatil için Türkiye'nin güney bölgelerine geldiğini bildirdi.

Kemer Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Büyükelçi Yerhov ve Rusya Federasyonu Antalya Başkonsolosu Oleg Rogoza, Kemer Belediye Başkanı Mustafa Gülü ziyaret etti.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamada ifadelerine yer verilen Yerhov, Türkiye genelinde nezaket ziyaretlerinde bulunduğunu, milyonlarca Rus vatandaşının da çok sevdikleri Türkiyeyi ziyaret ettiğini kaydetti.

Özellikle güney bölgelerinin havasının çok güzel olduğuna dikkati çeken Yerhov, "Bizim birçok vatandaşımız bu bölgelerde yaşıyor ve milyonlarca Rus vatandaşımız da yaz dönemlerinde tatillerini geçirmek için Türkiyenin güney bölgelerine geliyor. Zaten bu bölgelerdeki Rus turist fazlalığı, Türkiye ile Rusya arasındaki ilişkilerin nasıl geliştiğini gösteriyor." ifadelerini kullandı.

Türk turizm sektörüne katkı sağlamaya hazırız

İhtiyaç duydukları güneş, deniz ve tatil imkanlarının, Antalyada fazlasıyla bulunduğunu dile getiren Yerhov, şunları kaydetti:

"Türk turizm endüstrisinin turistlere ihtiyacı var. İşte bu da biziz. Biz buraya gelmeye, para vermeye, seyahat etmeye ve yatırım yapmaya hazırız. Turizm sektörüne katkı sağlamaya hazırız. Vatandaşlarımız da burada konfor ve güvenlik konularını ön planda tutuyorlar ve bunları burada gördükleri için geliyorlar, bu da tabiiki bizleri sevindiriyor. Sizlere de yardımlarınızdan ve Rus turistler için yaptıklarınızdan dolayı çok teşekkür ediyorum. Güneye gelmişken vatandaşlarımıza bu kadar büyük yardımlar yapan bir ilçeye uğramadan gitmek olmazdı."

Kemer Belediye Başkanı Mustafa Gül de birçok Rus vatandaşının Türkler ile evlenerek mutlu şekilde Kemerde yaşadığını ifade etti.

Tarih       : 03 Temmuz 2018

Tüm Hakları Saklıdır. | All Rights Reserved | TurMed Turizm Medya Yayın Grubu Kuruluşudur                                                                                                                                                                                   DJ İstek Paneli Girişi