YAVUZ ÇERÇİ (ANKARA) ,   ITS MY LİFE , Bon JOVİ...    |           YAVUZ ÇERÇİ (ANKARA) ,   YAYININIZ ÇOK GÜZEL ... TEŞEKKÜRLER......    |           Zafer (İzmir ) ,   Bütün Turizm çalışanlarına ve dostlarına selamlar.Dj snake magenta riddim....    |           Ayşegül Nerdeee (Yaşamkent) ,   Terence Trent T'Arby den Rain...    |           Hilton Garden Inn (İstanbul) ,   Red Hot Chili Peppers ...    |           Elif (Kosova) ,   Ardian Bujupi Xhensila - Cika Cika...    |           Londradan (Otelci) ,   Yurt dışında çalışan bir Türk turizmci olarak Turizm sektörüne böyle bir değer kazırdığınız için teşekkürler. Londradaki butik otelimizde sürekli ve kesintisiz olarak dinliyor ve dinletiyoruz :)...    |           Melis Karagöl (İzmir) ,   Seçtiğiniz kaliteli müziklerden dolayı tebrik ediyorum. Otelimizde kesintisiz dinliyoruz ve dinletiyoruz :)...    |           yekta (ankara) ,   Seven Nation Army çabilirmisiniz ...    |           yekta (ankara) ,   Flo Rida - Good Feeling...    |           Cemil Başer (Fransa) ,   Fransadan selamlar. Keyifle dinliyoruz...    |           Murathikmen (Çin ) ,   Çin Şanghai dan selamlar düzelsin artık memleket yurda dönelim :(...    |           Metin Gürbüz (Kayseri) ,   Kayserden herkese selamlar. Red Hot Chili Peppers dan Californication ı çalarmısınız ?...    |           Ethem Kaynak (Ankara) ,   Ankaradan selamlar.sizleri tebrik ediyorum. Otelimiz genel alanlarında yayınınızı vermeye başladık bile. İyi yayınlar....    |           Nehir aymaz (antalya) ,   Sektöre kazandırdığınız bu değerden dolayı sizleri tebrik ediyorum....    |           Kerem Cangöz (Bursa) ,   Bursadan herkese selamlar. böyle bir radyoyu sektörümüze kazırdığınız için sizlere sonsuz teşekkür ederim. ...    |           Angels Otel (Antalya) ,   Antalya Angels Otelden selamlar. Otelde konaklayan tüm misafirlerimiz için Bon Jovi den bir şarkı istiyoruz....    |
Kullanıcı:    Parola:    Üye Ol   Şifremi Unuttum

OTSAD’dan Mesut Özil’e destek

Ortadoğu Turizm ve Seyahat Acentaları Derneği'nden (OTSAD), Cumhurbaşkanı Erdoğan ile çektirdiği fotoğraf sonrasında Almanya'da ırkçı söylemlerin hedefi olan Mesut Özil’e destek geldi.

Konuyla ilgili olarak OTSAD tarafından Genel Başkan Hüseyin Kırk imzasıyla yazılı bir açıklama yayınlandı.

Mesut Özil’in Almanya Milli Takımı’nın Dünya Kupasından elenmesi sonrasında ırkçı saldırıların hedefi olduğu ve aşırı sağcı grupların özellikle Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğanla çektirdiği fotoğraf üzerinden Özili hedef almış olmasının manidar olduğunun belirtildiği açıklamada "Yine olsa yine çekilirdim, siyasi bir amacım yoktu" diyen Mesut Özil’i tebrik ediyoruz. Görüyoruz ki, İnsan hakları maalesef Avrupa tarafından Müslümanlara uygulanmıyor. Filistin’de yaşanan İsrail işgali altında çocuklar ölürken susan Avrupa, Afrika’da yaşanan insanlık dramı için tek bir açıklama yapmayan Avrupa ve özellikle Almanya’nın ırkçılık söylemlerine şaşırmıyoruz. Mesut Avrupa’nın faşizm virüsüne gol atarken, gol sevincimiz “onların faşizm virüsünün kalesi”ne girmiştir. Avrupalı faşistlere kariyerinin en değerli golünü atan Mesut’un Fatih Sultan Mehmet’ten sonra Avrupalı faşistlere en büyük dersi vermiştir. Avrupalı faşistlerin şimdi Dünyaya Mesut Özil’in muazzam frikiği sonrasında yedikleri tarihi golü nasıl açıklayacaklarını merakla bekliyoruz. Almanya’nın ırkçılık damgası dünyaya hayırlı olsun. Duyarlı ve dik duruşundan ötürü Mesut Özil’i tebrik ediyoruz.’’ denildi.

Tarih       : 23 Temmuz 2018

Tüm Hakları Saklıdır. | All Rights Reserved | TurMed Turizm Medya Yayın Grubu Kuruluşudur                                                                                                                                                                                   DJ İstek Paneli Girişi