YAVUZ ÇERÇİ (ANKARA) ,   ITS MY LİFE , Bon JOVİ...    |           YAVUZ ÇERÇİ (ANKARA) ,   YAYININIZ ÇOK GÜZEL ... TEŞEKKÜRLER......    |           Zafer (İzmir ) ,   Bütün Turizm çalışanlarına ve dostlarına selamlar.Dj snake magenta riddim....    |           Ayşegül Nerdeee (Yaşamkent) ,   Terence Trent T'Arby den Rain...    |           Hilton Garden Inn (İstanbul) ,   Red Hot Chili Peppers ...    |           Elif (Kosova) ,   Ardian Bujupi Xhensila - Cika Cika...    |           Londradan (Otelci) ,   Yurt dışında çalışan bir Türk turizmci olarak Turizm sektörüne böyle bir değer kazırdığınız için teşekkürler. Londradaki butik otelimizde sürekli ve kesintisiz olarak dinliyor ve dinletiyoruz :)...    |           Melis Karagöl (İzmir) ,   Seçtiğiniz kaliteli müziklerden dolayı tebrik ediyorum. Otelimizde kesintisiz dinliyoruz ve dinletiyoruz :)...    |           yekta (ankara) ,   Seven Nation Army çabilirmisiniz ...    |           yekta (ankara) ,   Flo Rida - Good Feeling...    |           Cemil Başer (Fransa) ,   Fransadan selamlar. Keyifle dinliyoruz...    |           Murathikmen (Çin ) ,   Çin Şanghai dan selamlar düzelsin artık memleket yurda dönelim :(...    |           Metin Gürbüz (Kayseri) ,   Kayserden herkese selamlar. Red Hot Chili Peppers dan Californication ı çalarmısınız ?...    |           Ethem Kaynak (Ankara) ,   Ankaradan selamlar.sizleri tebrik ediyorum. Otelimiz genel alanlarında yayınınızı vermeye başladık bile. İyi yayınlar....    |           Nehir aymaz (antalya) ,   Sektöre kazandırdığınız bu değerden dolayı sizleri tebrik ediyorum....    |           Kerem Cangöz (Bursa) ,   Bursadan herkese selamlar. böyle bir radyoyu sektörümüze kazırdığınız için sizlere sonsuz teşekkür ederim. ...    |           Angels Otel (Antalya) ,   Antalya Angels Otelden selamlar. Otelde konaklayan tüm misafirlerimiz için Bon Jovi den bir şarkı istiyoruz....    |
Kullanıcı:    Parola:    Üye Ol   Şifremi Unuttum

Turizmin başkentinde 5 yıldızlı otelin elektriği borcu nedeniyle kesildi

Gün geçmiyor ki Antalya'dan yeni rekor haberleri gelmesin. Rekor haberlerinin yanında borç batağında olan ve yerli ve yabancı turistleri mağdur eden işletmelerle ilgili haberler de gelmeye devam ediyor.

Türkiyenin turizm başkenti Antalyanın Manavgat ilçesinde 5 yıldızlı bir otelin elektriği, borcu nedeniyle kesildi. 5 Yıldızlı otelde 15 saat süren elektrik kesintisi otelde konaklayan yerli ve yabancı müşterileri isyan ettirdi.

Olay, gece yarısından sonra Manavgat Çolaklı bölgesindeki beş yıldızlı bir otelde gerçekleşti. İddiaya göre, otelin elektrikleri daha önceki turizm firmasının 280 bin lira tutarındaki borcu sebebiyle gece 03.00te kesildi. 320 odadan, 250si dolu olan otelde yerli ve yabancı turistler büyük mağduriyet yaşadı.

Tatilin kendileri için zehir olduğunu belirten müşteriler, boğazlarından keserek tatil için 4-5 bin lira para yatırdıklarını, yaşanan olay sonucunda heveslerinin kursaklarında kaldığını dile getirdi. Türkiyede otellerle ilgili STKların bulunduğunu bu kuruluşların bu şekildeki olaylar karşısında neden sessiz kaldıklarını anlayamadıklarını dile getiren müşteriler, otellerle ilgili STKların otelleri denetlemesini ve uygun olmayanlara yaptırım uygulaması gerektiğini belirtti.

Otelin suyunun kuyudan alınması sebebiyle elektriğin kesilmesiyle birlikte suların da kesilmesi müşterilerin öfkesini iyice artırdı. Sıcaktan bunaldıklarını, otelde yiyecek ve içecek bulamadıklarını, odaların yanı sıra havuz ve sahilin pislik ve çöp içerisinde olduğunu ileri süren müşteriler, geldikleri tur acentelerine ulaşarak başka otele geçmek istediklerini belirtti. Otelin lobisinde ve bahçesinde ellerinde valizleriyle çözüm yolu arayan turistlerin yanı sıra az sayıda müşterinin havuzun ve denizin keyfini çıkardığı gözlendi. 15 saat sonra Manavgat Kaymakamı Mustafa Yiğit’in de araya girmesinin ve oteli satın alan şirketin borcu üstlenerek teminat vermesinin ardından otelin elektriği yeniden açıldı.

Manavgat bölgesinde otellerin tamamının dolu olması nedeniyle acentelerinden başka otel talebinde bulunan müşterilerin büyük bölümü bu taleplerine cevap alamadı. Özellikle yabancı turistlerden oluşan bir bölüm müşteri ise otobüslerle ve taksilerle bölgede boş odası olan otellere aktarıldı.

Yaşanan olumsuzluğun kendileriyle hiçbir ilgisi olmadığını belirten acente sahibi otel yetkilisi "Biz burayı çok zor şartlarda teslim aldık. Çok badireler atlattık. Elektrik kesintisi tamamen bizim dışımızda. Daha önceki turizm firmasının borçları sebebiyle elektrik şirketi 280 bin lira tutarındaki borç sebebiyle gece 03.00te elektriğimizi kesti. Otelimizde 320 odadan 250si dolu. Bunun da 150 odası yabancı uyruklu diğeri Türk müşterilerimiz. Birçok müşterimiz mağdur olmuş durumda. Elektrik olmadığı için de otelimizde bir takım hizmetleri veremez duruma geldik. Bunlardan kaynaklanan sıkıntılar var ama biz bunları tamamen aştık. Ve bu saatten sonra otelimizde herhangi bir sıkıntı yaşanmayacaktır. Biz bu borcu da üstlendik. Elektriklerimiz açılıyor. Bunun dışında müşterilerimizin başka birimler tarafından yaşamış olduğu sıkıntıları biz en kısa zamanda telafi edeceğiz. Ama bu bizim uğramış olduğumuz zararla ilgili de gerek kaymakamlıktan, gerek TÜRSABtan veya jandarmadan alacağımız detaylarla da biz de hakkımızı bizi bu kadar sıkıntıya sokan kurumlara karşı arayacağımızı belirtelim" dedi.

İsyan eden müşterileri yatıştırmak amacıyla bilgilendirme yapan İl Kültür ve Turizm Şube Müdürü Erdal Kaçmaz, mağduriyetlerinin bir şekilde giderileceğini belirterek "Elektrikle ilgili yaşanan sorun çözüldü. Biraz sonra elektrikler gelecek. Ama burada acenteleremizin yetkilileri de bulunuyor. İsterseniz sizlere bölgemizde çok az da olsa boş yatağı olan otellere götürecekler. İsteyen misafirlerimiz de burada kalmaya devam edebilir. Eğer her ikisini de kabul etmezseniz acentanız sizlere en geç 15 gün içerisinde ödemiş olduğunuz parayı geri ödemekle yükümlüdür. Yaşananlar için en az sizler kadar üzgünüm" ifadelerine yer verdi.

Tarih       : 01 Ağustos 2018

Tüm Hakları Saklıdır. | All Rights Reserved | TurMed Turizm Medya Yayın Grubu Kuruluşudur                                                                                                                                                                                   DJ İstek Paneli Girişi