YAVUZ ÇERÇİ (ANKARA) ,   ITS MY LİFE , Bon JOVİ...    |           YAVUZ ÇERÇİ (ANKARA) ,   YAYININIZ ÇOK GÜZEL ... TEŞEKKÜRLER......    |           Zafer (İzmir ) ,   Bütün Turizm çalışanlarına ve dostlarına selamlar.Dj snake magenta riddim....    |           Ayşegül Nerdeee (Yaşamkent) ,   Terence Trent T'Arby den Rain...    |           Hilton Garden Inn (İstanbul) ,   Red Hot Chili Peppers ...    |           Elif (Kosova) ,   Ardian Bujupi Xhensila - Cika Cika...    |           Londradan (Otelci) ,   Yurt dışında çalışan bir Türk turizmci olarak Turizm sektörüne böyle bir değer kazırdığınız için teşekkürler. Londradaki butik otelimizde sürekli ve kesintisiz olarak dinliyor ve dinletiyoruz :)...    |           Melis Karagöl (İzmir) ,   Seçtiğiniz kaliteli müziklerden dolayı tebrik ediyorum. Otelimizde kesintisiz dinliyoruz ve dinletiyoruz :)...    |           yekta (ankara) ,   Seven Nation Army çabilirmisiniz ...    |           yekta (ankara) ,   Flo Rida - Good Feeling...    |           Cemil Başer (Fransa) ,   Fransadan selamlar. Keyifle dinliyoruz...    |           Murathikmen (Çin ) ,   Çin Şanghai dan selamlar düzelsin artık memleket yurda dönelim :(...    |           Metin Gürbüz (Kayseri) ,   Kayserden herkese selamlar. Red Hot Chili Peppers dan Californication ı çalarmısınız ?...    |           Ethem Kaynak (Ankara) ,   Ankaradan selamlar.sizleri tebrik ediyorum. Otelimiz genel alanlarında yayınınızı vermeye başladık bile. İyi yayınlar....    |           Nehir aymaz (antalya) ,   Sektöre kazandırdığınız bu değerden dolayı sizleri tebrik ediyorum....    |           Kerem Cangöz (Bursa) ,   Bursadan herkese selamlar. böyle bir radyoyu sektörümüze kazırdığınız için sizlere sonsuz teşekkür ederim. ...    |           Angels Otel (Antalya) ,   Antalya Angels Otelden selamlar. Otelde konaklayan tüm misafirlerimiz için Bon Jovi den bir şarkı istiyoruz....    |
Kullanıcı:    Parola:    Üye Ol   Şifremi Unuttum

Turizm ucuzladı Arap turist patladı

Dövizdeki artış sebebiyle turistlere göre fiyatlar ucuzlayınca özellikle Arap turist sayısında yüzde 50 artış yaşanıyor.

Son yıllarda Türkiye’nin dört bir yanına akın eden Arap turistler, yaz ve kış ayırmadan özellikle Bursa’nın tarihi, dini, tabii ve kültürel değerleriyle yakından ilgileniyor.

Bursa’da özellikle Uludağ, Cumalıkızık, Ulucami ve teleferiği tercih eden Arap turistlerin sayısının dövizdeki dalgalanmalarla artış gösterdiği görülüyor. Göreve yeni başlayan Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Güney Marmara Yöre Temsil Kurulu Başkanı Murat Saraçoğlu, kısa ve uzun vadede yapılması gereken planlardan Bursa’nın tanıtımına kadar birçok konu hakkında açıklamalarda bulundu.

Öncelikle Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’un turizmin içinden gelmesinin piyasayı canlandıracağını ifade eden Saraçoğlu, "Turizmde Güney Marmara’daki potansiyeli daha etkin bir şekilde katılımını sağlayacak projeler üretmek için çalışmalar yapacağız. Bölgemizde genel olarak bir pazarlama probleminin olduğunu düşünüyoruz. Bugün baktığınız zaman Türkiye’nin her yeri görülmeye değer olduğunu ancak Bursa’nın da bir doğal müze olduğunu görüyoruz. Çok eski tarihe sahip değerlere ev sahipliği yaptığını görüyoruz. Yaptığımız etkinliklerle bu mevcut olan potansiyeli daha etkin hale dönüştürmeye düşünüyoruz” dedi.

Son yıllarda Arap turistlerin daha çok Karadeniz bölgesini tercih ettiğini belirten Saraçoğlu, “Bursa Arap turistler için önemli bir şehirdi. Özellikle mütekabiliyet yasasından sonra ev satın almalarının ve kiralamalar artmıştı. Otel ve gezi turlarının tekrar eski günlerine dönmesi için Bursa’da yeniden bir canlandırma girişimlerimiz olacak. Yurt dışı fuarlarda daha iyi temsil e. Bu sene Arap turist sayısında bir artma gözleniyor. Dövizdeki dalgalanmalardan dolayı Türkiye çok ucuz bir ülke konumuna geldi. dilmeliyiz. Türkiye hizmet alımlarında her şeyin satın alınabilecek, yemesinden, içmesinden, konaklamasından, gezmesinden ve turizmin her alanında güzel hizmet uygun fiyata alınan bir ülke haline geldi. Bundan dolayı da turistlerin, özellikle de Arap turistlerin üzerinde durduğu bir ülke haline geldik. Son günlerde Türkiye’deki siyasi alandaki istikrar Orta Doğu’da güven tazelenmiş oldu. Bundan sonraki süreçte artarak devam edeceğini bekliyoruz” şeklinde konuştu.

Tarih       : 05 Ağustos 2018

Tüm Hakları Saklıdır. | All Rights Reserved | TurMed Turizm Medya Yayın Grubu Kuruluşudur                                                                                                                                                                                   DJ İstek Paneli Girişi