YAVUZ ÇERÇİ (ANKARA) ,   ITS MY LİFE , Bon JOVİ...    |           YAVUZ ÇERÇİ (ANKARA) ,   YAYININIZ ÇOK GÜZEL ... TEŞEKKÜRLER......    |           Zafer (İzmir ) ,   Bütün Turizm çalışanlarına ve dostlarına selamlar.Dj snake magenta riddim....    |           Ayşegül Nerdeee (Yaşamkent) ,   Terence Trent T'Arby den Rain...    |           Hilton Garden Inn (İstanbul) ,   Red Hot Chili Peppers ...    |           Elif (Kosova) ,   Ardian Bujupi Xhensila - Cika Cika...    |           Londradan (Otelci) ,   Yurt dışında çalışan bir Türk turizmci olarak Turizm sektörüne böyle bir değer kazırdığınız için teşekkürler. Londradaki butik otelimizde sürekli ve kesintisiz olarak dinliyor ve dinletiyoruz :)...    |           Melis Karagöl (İzmir) ,   Seçtiğiniz kaliteli müziklerden dolayı tebrik ediyorum. Otelimizde kesintisiz dinliyoruz ve dinletiyoruz :)...    |           yekta (ankara) ,   Seven Nation Army çabilirmisiniz ...    |           yekta (ankara) ,   Flo Rida - Good Feeling...    |           Cemil Başer (Fransa) ,   Fransadan selamlar. Keyifle dinliyoruz...    |           Murathikmen (Çin ) ,   Çin Şanghai dan selamlar düzelsin artık memleket yurda dönelim :(...    |           Metin Gürbüz (Kayseri) ,   Kayserden herkese selamlar. Red Hot Chili Peppers dan Californication ı çalarmısınız ?...    |           Ethem Kaynak (Ankara) ,   Ankaradan selamlar.sizleri tebrik ediyorum. Otelimiz genel alanlarında yayınınızı vermeye başladık bile. İyi yayınlar....    |           Nehir aymaz (antalya) ,   Sektöre kazandırdığınız bu değerden dolayı sizleri tebrik ediyorum....    |           Kerem Cangöz (Bursa) ,   Bursadan herkese selamlar. böyle bir radyoyu sektörümüze kazırdığınız için sizlere sonsuz teşekkür ederim. ...    |           Angels Otel (Antalya) ,   Antalya Angels Otelden selamlar. Otelde konaklayan tüm misafirlerimiz için Bon Jovi den bir şarkı istiyoruz....    |
Kullanıcı:    Parola:    Üye Ol   Şifremi Unuttum

Moskova'da düzenlenen Türkiye Festivali başladı

Rusya’nın başkenti Moskova’da bu yıl 2. si düzenlenen Türkiye Festivali Türk turizm paydaşlarının yüksek katılımıyla başladı.

Kültür ve Turizm Bakanlığının desteğiyle Türkiye Otelciler Federasyonu’nun (TÜROFED) koordinasyonunda düzenlenen 2. Türkiye Festivali, Rusya’nın başkenti Moskova’da bulunan Krasnaya Presnya Park’ında açıldı.

12 Ağustos Pazar gününe kadar devam edecek festivale 23 otel, 10 bölge, 4 tur operatörü katılırken Türk Hava Yolları da ana sponsor olarak festivaldeki yerini aldı. Festivale katılan TÜROFED Başkanı Osman Ayık, Konyaaltı Belediye Başkanı Muhittin Böcek ve Kemer Belediye Başkanı Mustafa Gül stantları ziyaret edenlere Antalya hakkında bilgiler verdi.

Türkiye her yönü ile tanıtılıyor
TÜROFED Başkanı Osman Ayık, festivale hem katılımın hem de ziyaretçi sayısının beklentilerinin üzerinde olduğunu belirterek, "Moskova’daki Türkiye festivalinde Türkiye her yönü ile tanıtılıyor. Gastronomiden bölgelere, otellerden acentalara kadar herkes bir tanıtım çabası içinde. İlginin büyük olması bizi sevindiriyor" dedi.

Moskova Krasnaya Presnya Park’ında düzenlenen Türkiye Festivali’nde yer alan tüm standlar oldukça yoğun ilgi görüyor. Kemer Belediye Başkanı Mustafa Gül, "Burada yapılan tanıtımlar, ilçemize gelecek turist sayısında önemli bir artış sağlayacaktır. Rusya’daki fuarlara çok önem veriyoruz. Ruslar ilçemize Küçük Moskova adını taktı. Çünkü Kemer’i adeta ikinci vatanları olarak görüyorlar. Rusya, Ukrayna ve Baltık ülkelerinde katıldığımız bütün fuarlarda ziyaretçi akınına uğruyoruz. Doğal güzelliği, tarihi eserlerinin zenginliği, kaliteli turistik tesisleri Rus dostlarımızın Kemer ilçemize olan ilgisini son derece artırmıştır. Kemer’den yüzde 100’e yakın memnuniyetle ayrılıyorlar. Bu yıl ve önümüzdeki yıllarda Rusya ve Baltık ülkelerinden Kemer’e gelecek turist sayısında rekor artış bekliyoruz Festivalde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Festivalin ilk günü akşam saatlerinde Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Ersoy, TOBB Başkanı Rıfat Hisarcıklıoğlu’nun da katılacağı festival kokteyli düzenlenecek.

Tarih       : 10 Ağustos 2018

Tüm Hakları Saklıdır. | All Rights Reserved | TurMed Turizm Medya Yayın Grubu Kuruluşudur                                                                                                                                                                                   DJ İstek Paneli Girişi